Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Televizor
Klima uređaj
Sadržaj objekta:
Vila “Hrast” se nalazi na idealnoj lokaciji u Bečićima preko puta hotela “Splandid”.
Sadržaj smeštaja:
Većina soba i kupatila je renovirana, takođe je izgrađen novi restoran koji služi samo za goste hotela.
Sopstveni prevoz
USLUGA:
PP
PA
  • Vila “Hrast” se nalazi na idealnoj lokaciji u Bečićima preko puta hotela “Splandid”.
  • Poseduje 1/2, 1/3, 1/4 sobe opremljene sopstvenim kupatilom, klimom, tv-om i frižiderom.
  • Većina soba i kupatila je renovirana, takođe je izgrađen novi restoran koji služi samo za goste hotela.
  • Sobe sa sopstvenom terasom naplaćuju se 1€ dnevno po osobi, deca se ne računaju.
  • Dolazak do plaže koja je udaljena oko 130m je sasvim bezbedan, jer se dolazi posebnim prolazom gde nema saobraćaja (nadvožnjak).
  • Doručak: mini švedski sto (osim za smene do 20.06. – klasično posluživanje); ručak-večera: izbor tri vrste jela (anketa)
  • Doručak od 7:30h do 9:30h; ručak od 12:30h do 14:00h; večera od 19:00h do 21:00h PP: doručak-večera; PA: doručak-ručak-večera
  • Prvi dan: Putovanje sopstvenim prevozom. Dolazak u hotel. Ulazak u sobe/ apartmane posle 14.00 sati. Smeštaj i prva usluga prema uplaćenoj rezervaciji. Noćenje.
  • Drugi dan: predposlednji dan Boravak na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme.Noćenje.
  • Poslednji dan: Napuštanje soba/apartmana do 10.00 sati. Povratak sopstvenim prevozom.

OVA PONUDA TRENUNO NIJE AKTUELNA

Za vise informacija nazovite nase agente na 0184150515 ili pisite na viber 0604150513

Aktuelne ponude za BECICE LETO 2022 – pogledajte OVDE

Relacija BUDVA,BEČIĆI,PETROVAC,RAFAILOVIĆI SUTOMORE, ČANJ,ŠUŠANJ,BAR, DOBRE VODE ULCINJ, ADA BOJANA
Odrasli Odrasli
Jedan pr. Povratna Jedan pr. Povratna
NIS
MEROSINA, PROKUPLJE
BLACE, BRUS
Relacija BUDVA,BEČIĆI,PETROVAC,RAFAILOVIĆI SUTOMORE, ČANJ,ŠUŠANJ,BAR, DOBRE VODE ULCINJ, ADA BOJANA
Studenti, djaci, penzioneri Studenti, djaci, penzioneri
Jedan pr. Povratna Jedan pr. Povratna
NIS
MEROSINA, PROKUPLJE
BLACE, BRUS

Autobus ide od 16.06.2021. svake veceri , sa glavne Nis expres stanice u 21h, peron 9.

Deca od 0-6 godina ne placaju kartu ukoliko ne zauzimaju sediste (sede u krilu kod roditelja), ukoliko zele da imaju svoje-zasebno sediste placaju pola karte (kao deca od 6-10 godina).

Deca od 6-10 godina placaju kartu u jednom pravcu polovinu redovne cene za odrasle, a povratnu kartu u iznosu redovne karte u jednom pravcu za odrasle.

Kategorije djak, Student i Penzioner imaju poseban cenovnik sa popustom u odnosu na redovne cene karata, a svoj status dokazuju potvrdom iz skole ili djackom knjizicom, potvrdom sa fakulteta ili overenim indeksom, penzionim cekom ili starom zdravstvenom knjizicom.

Legenda tabele:

Vrste usluga: NA ili RO – najam apartmana ili studija, ND ili BB – noćenje s doručkom, PP ili HB – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (smestajana jedinica sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (smestajna jedinica na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • smeštaj u odabranom hotelu na bazi odabrane usluge navedene u ugovoru
  • Boravišna taksa i osiguranje nisu uraĉunati u cenu – plaćaju se na recepciji dnevno po osobi: deca do 12.g- 0.50e, od 12-18.g -1.00e, odrasli 1.50e.
  • autobuski prevoz
  • individualni troskovi
  • Deca do 2 godine imaju besplatan boravak (bez ležaja i hrane);
  • Deca od 2 do 12 godina na zajedničkom ležaju plaćaju po 50% od cene;
  • Deca od 2 do 12 godina na posebnom ležaju plaćaju po 70% od cene;
  • Dete do 12 godina sa jednom odraslom osobom u sobi 1/2 plaća 70% od cene.
  • Sobe sa sopstvenom terasom naplaćuju se 1€dnevno po osobi, deca se ne računaju.
  • Agencija ne snosi odgovornost i nije dužna upoznati putnike državljane drugih država na uslove (vizne, carinske, zdravstvene i dr.) koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju, već je obaveza stranog državljanina da se informiše kod nadležnog konzulata i da Putnik sam potrebne uslove i isprave obezbedi blagovremeno i uredno. Agencija ne može biti odgovorna u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku prelazak granice.
  • U slučaju promena na monetarnom tržištu , organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa ili otkaza putovanja najkasnije 3 dana pre početka putovanja.
  • Agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja.
  • Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, parkinga, vodiča, ulaznica, organizacije…
  • Cene izleta podložne su promenama u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika ili u slučaju promena cena ulaznica na lokalitetima. Agencija ne snosi odgovornost promene cene ulaznica na lokalitetima u odnosu na dan izlaska programa. U slučaju nedovoljnog broja putnika, organizator izleta zadržava pravo ponuditi korigovane, više cene u odnosu na zainteresovani broj putnika koje isti nisu u obavezi da prihvate.
  • Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti. Izvršilac usluga na odredištu je inopartner.
  • Organizator putovanja zadržava pravo promene programa usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na graničnim prelazima, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekih od lokaliteta predviđenih za obilazak...).
  • Maloletno lice ne mora posedovati overenu saglasnost oba roditelja, ako zajednički ne vrše roditeljsko pravo, već to pravo vrši jedan od roditelja samostalno. U tom slučaju mora posedovati overenu saglasnost (samo) onog roditelja koji samostalno vrši roditeljsko pravo.
  • Zbog COVID-a, putnici su obavezni da se sami blagovremeno i uredno ifnormisu o uslovima putovanja, prelaska granica.
  • Agencija nije u obavezi da poseduje iste informacije.
  • Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave.
POŠALJITE UPIT